Dinner Pisang

Dinner pisang je malam ni...
Bukan diet tapi cuma tak berapa rajin nak makan... Hehe...

Pisang mengenyangkan juga sebab ada karbohidrat juga...

Kulit pisang pula petua untuk hilangkan parut... Tenyeh je kat tempat yg ada parut ...tapi kena la buat selalu...

Alhamdulillah... Syukur dengan rezeki malam ni...


Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

6 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. pisang pun sedap juga... diet la tu hihi.. parut ada je ni tp tak rajin nak tenyehh T_T pemalas!

    BalasPadam
  2. wahh dinner pisang je? saya dinner mcm2.tu yang 'sihat' sgt heehhe

    BalasPadam
  3. Pisang pun dinner juga. Bagus untuk diet dan pelawasan.

    BalasPadam
  4. aikk pisang je cukup ke kak mar..
    ayu suke pisang sejak2 ngandung ritu...
    tp btl ke leh hilang kan parut dgn kulit pisang tuu

    BalasPadam
  5. PISANG JEEE??
    amboi..diet btul..huhu

    BalasPadam
  6. Sedapnya pisang... Akak 1 family mmg ada pisang, lain tak tengok dah. Hehe...
    Thanks petua tu Maria :>)

    BalasPadam
Catat Komen
Lebih baharu Lebih lama

Middle Article Ad-1