Kegunaan Aplikasi Sosial

Ada betulnya... Sebab yang cipta ni pun manusia kan...

Namun, jika diguna ke arah kebaikan insha Allah..segalanya akan indah...

Dan laman sosial blog pula merangkumi kesemua jenis aplikasi sosial di atas...

Jadi, pandai-pandailah guna...


Posted via Blogaway: Entry Autopublish

7 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. kan??macam2...gunakan kemudahan dengan sebaiknya dan berhati2 jugak..heheh

    BalasPadam
  2. haha,,nampak humour,,tapi tu lah hakikat realiti sebenar..
    iqha singgah sini :)

    BalasPadam
  3. Betul.. setiap perkara kalau kita niatkan utk berbuat kebaikan.. maka baiklah ia.

    Kalau guna utk salahguna maka buruk lah ia..

    Peace 😊

    BalasPadam
  4. Gulp ~ Semoga dijauhkan dari benda2 sebegitu rupa.. hehe..

    BalasPadam
  5. gunakan applikasi ni dengan sebaik mungkin kan :)

    BalasPadam
  6. Hahaahaa... Ingatkan aku sorang je yg perasan semua ni...
    Bagus entry ni... Good job !

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama