Renungan Sebelum Tidur: Kita Manusia Biasa!

Ada kalanya, manusia yang kita nampak baik itu juga melakukan kesilapan...

Bukan kerana mereka itu teruk... Tapi kerana... Mereka juga MANUSIA BIASA...

Tiada manusia tak pernah lakukan kesilapan...

Jika kita nak kira silap orang, memang banyak... Tapi pernah terfikirkah... Berapa banyak silap kita, tapi Allah sentiasa tegur dan ampunkan...bukan sekali tapi berkali-kali.... Jadi, layakkan kita nak membenci seseorang hanya kerana satu kesilapan sahaja????


Posted via Blogaway: Entry Autopublish

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. well, takde orang yang sempurna. bintang selalu ingatkan kawan2 kalau diorang buat silap :)

    BalasPadam
  2. Kita insan biasa yang tak pernah lepas dari kesilapan..kalau boleh banyakkan bersangka baik kepada orang lain...maafkan sahaja kesilapan mereka, hidup kita pun akan jadi lebih tenang..

    BalasPadam
  3. setakat kesilapan kecil rasanya tak mengapa... tapi, bila kesilapan berulang yang sama... makan tahun.. perit juga rasa

    BalasPadam
  4. setuju dengan entry ni!
    betul kita manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan

    BalasPadam
  5. Oleh sebab itu kena belajar dari kesilapan

    BalasPadam
  6. kdg2 tu salah org nmpak sgt..salah sndri xnmpk..emm..sntiasa kita dijauhkn dr golongn begini :)

    BalasPadam
  7. Kita semua sama tiada beza di sisi Allah

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^