GuidePedia

10
Musim hujan dah tiba... Hari-hari dah hujan sekarang ni... Dan beberapa tempat dah diberi amaran paras air tahap bahaya... 

Antaranya di Perak, Kedah dan Selangor... 

Air dah mula naik... 
Info lanjut boleh layari portal info banjir:

Tempat-tempat yang biasa kena banjir, dah boleh mula buat persiapan... Berjaga-jaga dan mula packing barang-barang penting untuk berpindah dan juga untuk keselamatan... 
Thanks for reading: Amaran Banjir!

Catat Ulasan

  1. ehh yeke..kat tempat sy selalu hujan ptg je

    BalasPadam
  2. ish, takut mendengarnya
    sekarang memang tengah musin hujan je

    BalasPadam
  3. ye ke ni?/hati2 la semua..dah hujung2 tahun ni..kan??

    BalasPadam
  4. Musim hujan sekarang ni..kena alert kan

    BalasPadam
  5. Kat tempat saya, cuaca panas terik...macam lambat lagi nak musim banjir. Tau-tau dah dapat amaran supaya berjaga-jaga kerana musim tengkujuh dah hampir tiba

    BalasPadam
  6. rasanya macam seluruh negara tengah hujan lebat.
    cuma x banjir mcm selangor je..huhu

    BalasPadam
  7. Sekarang ni asyik hujan sebelah petang dan awal pagi aje. Susah hati juga kalau dah kerap hujan. Nak balik ke rumah je kena tempuh air naik banyak kali. Kalau tak berani memang tak lepaslah. Kesian pada mereka yang terpaksa berdepan dengan banjir di musim hujan ni. Seksa!

    BalasPadam
  8. Musim hujan hujung2 tahun ni kan??
    Kat klang air melimpah2 jugak.blm tahap bnjir lagi

    BalasPadam
  9. Skrg musim.hujan kan...so kena berjaga jaga

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top