News Breaking
Live
wb_sunny

Breaking News

WW~Tak Perlu Susahkan Diri~

WW~Tak Perlu Susahkan Diri~

Sumber: fb
Renungan dan motivasi bersama:
"Janganlah susahkan dirimu untuk memuaskan hati manusia sehingga mengorbankan tanggungjawabmu kepada Allah yang Maha Esa.
Kerana mungkin hari ini mereka berpuas hati, manakal pada keesokan harinya kembali sakit hati.

Adalah lebih baik kamu berusaha untuk memuaskan kehendak Pencipta Hati, walaupun dibenci makhluk insani, demi Ilahi engkau sedang mendapat kebahagiaan hakiki."

#usah peduli apa orang kata, tapi kisahkan apa yang Allah dan Rasul kata! Pasti Kau Temui Bahagianya!!!

Tags

Newsletter Signup

Signup untuk dapatkan informasi terbaru dari mariafirdz.com.

25 Comments

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Betul tu Maria..kalau nak puaskan hati semua orang memang tak akan puas. Jadi pastikan kita lakukan sesuatu hanya kerana Allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu... Jika kerana Allah kita tak kan kecewa..

      Padam
  2. bagus pekongsian ini...saya suka!

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    BalasPadam
  3. Allahuakhbar. . Pkongsian yg baik.. sama2 muhasabah diri.. dan saling ingt mgingati.. =)

    BalasPadam
  4. Perkongsian yg bermanfaat ni Maria.. sesama lah kita muhasabah diri :)

    BalasPadam
  5. betul tu sis.. apa yg penting jaga hubungan dengan Allah..itu lbh baik..:)

    BalasPadam
  6. susah nak puaskan orang lain.. kita ni bukan sempurna kat mata orang..huuhu

    BalasPadam
  7. ya, setuju...redha Allah juga yang mesti dicari...

    BalasPadam
  8. betul tu maria..puaskan hati sorang ni, lagi sorang pulak tak puas hati. so, baik puaskan hati sendiri.kihkihkih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe... Kdg2 mmg perlukan kepuasan sndiri...

      Padam
  9. Peringatan yg baik utk renungan kita semua...

    BalasPadam
  10. Berul...kita takkan dpt puaskan hati semua pihak

    BalasPadam
  11. Thanks Maria untuk perkongsian ni.
    Saya ni pun Kdg2 xsedar pun yg saya pun camtu.

    BalasPadam