WW ~ Bertudung tapi Nampak Ketiak ~

Keyword from blogger

Keyword from nuffnang

Rasa nak gelak pun ada.. macam-macam orang cari ea... hehe... 
Apa agaknya dalam fikiran orang yang cari tu???
Macam-macam... hmmmm

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. hihi...kalau dah nampak ketiak tu..tak payah lah nak pakai tudung..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan3.. nasib saya ni xbole pakai lengan pendek.. huhu..

      dah alang2 menutup tu pakai jelah terus tudung..

      Padam
  2. hahaha... lawak2...mungkin dia cari imej orang bertudung tapi nampak ketiak untuk dijadikan modal lawak beliau..ahhaha..pandai2 jek

    BalasPadam
  3. diaorg cari orang bertudung yang nampak ketiak hahaha. Macam2 diaorg ni :D

    BalasPadam
  4. tengah membayangkan bertudung tapi nampak ketiak tu macam mana... hu hu hu...

    BalasPadam
  5. Kadang2 tak terjangkau dek akal apa yg dia org cari...ehehehee...

    BalasPadam
  6. apa motipp dia cari macam tu ekk..pelikss

    BalasPadam
  7. tu biasa la, dah tak ada benda nak cari katakan..ehehehe

    BalasPadam
  8. ha..ha..macam-macamlah dia orang ni..

    BalasPadam
  9. benda cmni pun org suka search..apa relevennya ketiak dengan tudung?huhu

    BalasPadam
  10. Mcm mcm keywords diorg nih cri...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^