div id='header-inner'>

Lunch Time: 3 Resepi Ringkas

Lunch Time... Hari masak simple.. menggunakan nikmat cuti menunjukkan skill memasak... Alhamdulillah.. mmg mudah kerja memasak sebab bila tgh hari Faiqah tidur, aku memasak dengan aman dan tenangnya... best3... 


Hari ni, masak 3 jenis lauk je.. Ikan bawal putih, goreng rangup, Ayam masak merah, dan sayur campur... Sup ayam, panaskan yang semalam je.. sambal cili padi kesukaan suamiku dan sambal kicap pun yg dah tersedia ada... 


Masak dengan hati, masak dengan iman... suka tak, suka tak, suka tak???

Nota Ungu: Dalam proses nak buncitkan perut en.somi... heheh... buncit tu kan seksi... opss... hehehe.. ^_^

Catat Komen

3 Ulasan

  1. meh antar kt opis akak skit.... rajin nyer dia... sesekali apa salahnyer kan

    akak pun suke tgk rancangan chef ammar tu... msk dr hati msk with iman...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)