div id='header-inner'>

Air Tangan Suami

Hari ni dah raya ke berapa ek.. haha.. aku dah hilang ingatan jap bila dah nak masuk keje.. tak ingat dah nak cuti semua.. pikirkan keje2 yang tertangguh sebab cuti dan raya sakan... cadangnye ari ni, nak smbung beraya area KL plak.. umah kawan2 suami aku la plak.. 

Aku nak kisahkan, cuti ku yang seminggu banyak habiskan masa di rumah kami yang kecik tu di Bandar Tenggara.. nak g beraya pun tak sangat sebab hujan aje.. smpaikan Kota Tinggi pun dah jadi rendah..sebab banjir lah apa lagi.. kena tukar nama agaknye.. huhu.. jangan marah ea org Kota Tinggi.. 

Seminggu cuti memang aku tak buat sangat kerja umah, kebanyaakn suami ku yg buat.. nape ntah.. ku katakan ku nak cuti sungguh2..:-)

memang bab memasak pun suamiku yg buat.. ku cuma masak ari pertama smpai kt umh, ku msk ketupat dan serunding... hari2 lain suamiku msak.. raya keempat suamiku masakkn sup bakso.. bertambah2 ku mkn.. siap teringat2 lau g jenjalan.. 

sup bakso dgn bebola daging..
sekali sekala suami masak untuk isteri apa salahnye kan.. tak kan kurang machonye..tambah phala lagi ada... tapi bila balik kl, tugas rumah, aku yg buat.. suami ku tolong sikit2 je... kira ok la kn.. Alhamdulillah.. dikurniakan suami yg terbaik untuk temani hidup juga satu rezeki Ilahi,,

Catat Komen

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)