Ticker

6/recent/ticker-posts

Diamuk Kerinduan

Malam yang sunyi dan sepi.. ku ditemani bunyi latar belakang musik dari drama TV... Melayan keletah si cilik Faiqah yang terjaga dari tido.. Mataku masih belum mampu ku lelapkan.. Masih segar setelah minum air horlick coklat susu suam.. Memang nikmat... minuman yg biasa menemani tekakku tika ku buat apa2 kerja rumah...

Arghhh... nape la skema nih.. Haha.. ishk3 :'((( sebenarnya.. ku menangis kerinduan.. rindu pada yang tersayang.. saat hari ibu, mmg aku rindu sgt2 pada ibuku di kampung... Tapi kini, ku gembira kerana da puteri menemani hari ibuku, kerana ku sudah bergelar ibu.. 

Saat ni, ku rindukan sayangku yg sedang berjuang... (kerja lah... duty malam)... rindu yg amat2 sgt... arghh... mcm baru bercinta gayanya... tapi mmg rindu tu tak pernah pudar dan berkurang... 

Rindu weyh.. nak buat apa nih... kalau dulu, aku dgr je lagu2 yg suamiku pernah utuskan pengubat rindu... tapi ku x dapat lagi dgr lagu tu sbb ku jadi makin sdih.. ku tak nak Faiqah tgk ku nangis... arghh... 

Sayang... rindunye... ku kirim doa buatmu yang jauh dimata.. rindunye kat sayang... walaupun de masa kita, tapi b tetap rindu sayang... 

Ku rasa rindu kekasih halal lebih indah sbb dapat pahala kan... ruginya bercinta kan.. sbb byk dosa, sbb tu aku nk kahwin cepat2 dulu, tapi mmg ditakdirkan aku khwin lepas hbis belajar... so, org2 yg sdang bercinta, niatkanlah utk cepatkan perkhwinan, sbb apa yg anda buat dgn psangan anda akan dibalas dgn pahala... arghh.. rindunye... 

tak sabar tunggu esok... 

Catat Komen

0 Ulasan