Ticker

6/recent/ticker-posts

Teknik guna S3 untuk hasil yang maksimum

Macam mana nak dapatkan susu yg banyak hanya guna pump spectra 3... pump elektrik ni kena tahu teknik yg betul utk hasil yg maksimum... pump ni, bagiku mampu dimiliki bagi yg berpendapatan sederhana. aku guna pump ni sbb mmg tak mmpu nk beli pump2 yg berjenama mahal.. 


Tapi hari ke hari ku belajar, macam mana nak dapat susu yg banyak guna pump ni... Caranya... 

Kawal suction (Perlahan-Kuat), tu dari perlahan, dan bila susu dah keluar, baru laju sikit dan sikit shingga lah yg laju dan kita selesa.. maksud selesa, yg tak menyakitkan.. 

Jangan mula tekap corong tu, dh guna suction yg laju terus, susu mmg tak keluar sbbnya kita seolah2 memaksa susu tu keluar... Gunakan suction yg hmpir sama dgn kadar hisapan bayi kita sndiri.. 

Struktur badan mstilah tegak, dan jgn membongkok ketka mengepam.. 

Jangan tertekan masa nak pump.. yg ni sama je mana2 pump sbbnya berkaitan dgn emosi kan... tapi ni tips juga sebenarnya.. Saya kalau tgh tension, marah dan sikap2 negatif sy dtg.. sy mmg x akan mengepam.. sy pump ketika saya gembira, seronok dan bergurau dgn anak dan suami..

Jangn salahkan pump jika memula masih belum keluar susu, sbb memula pump memerlukan 5-10 minit utk pump serasi dgn diri kita... so, jgn putus asa dan usaha lagi...

Catat Komen

0 Ulasan