12 Februari 2017

Bila Suami Pandai Shopping Online

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Bila Suami Pandai Shopping Online | Satu kisah di mana si suami yang dari tak pernah kenal dunia Online... Akhirnya terjebak dengan shopping online....

Kisah bermula apabila si isteri yang mula Shopping Online sejak aktifkan perbankan Internet... Kemudian Si suami mula mengikuti jejak langkah isteri apabila melihat isterinya mudah uruskan kewangan dan pembayaran bil bulanan.

Minat Shopping online si suami ini semakin bertambah bila dia juga buat perniagaan sampingan secara Online...

Bila semakin bertambah ahli keluarga membuatkan si suami ni lagi asyik Shopping Online.. Hinggakan setiap minggu ada sahaja barang Online yang dibelinya...

Tapi minat itu masih dalam kawalan... Si isterinya tidak pula menghalang minat kerana ada sahaja barang kejutan yang si suami belikan kepada si isteri...


Terbaru.... Si isteri menerima set beg galas 3 in 1 dari Lazada.... Ini sebab si isteri pernah merungut penat galas beg tangan kerana Macam-macam barang dibawa selepas beranak 3...

Begitulah kisah hidup suami isteri dan keluarga yang suka Shopping Online ini..

Moralnya... Shopping online itu tak salah.  Malah memudahkan... Asalkan tahu batas dan kemampuan yang ada... Beli ikut keperluan bukan kehendak...


P/s: Kisah dan watak dalam cerita ini terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu...  Hehe...  Tiada kena mengena antara yang hidup atau yang mati...
Previous Post
Next Post
Related Posts

5 ulasan:

  1. menjimatkan masa sis... nak p beli sendiri mmg x sempat la kan...

    BalasPadam
  2. seronok bila barang sampai kak, terasa macam dapat hadiah je :D

    BalasPadam
  3. sy pun suka shopping online ni

    BalasPadam
  4. Walaupun dirahsiakan mcm dapat agaklah hihi...
    Untung le kalau cenggitu suami dah pandai soping online

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^