Peminat Makanan Pedas Korea Mesti Cuba Burger Korea Marrybrown Baru, Pasti Tak Menyesal Punya!

Peminat Makanan Pedas Korea Mesti Cuba Burger Korea Marrybrown Baru, Pasti Tak Menyesal Punya!
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Peminat Makanan Pedas Korea Mesti Cuba Burger Korea Marrybrown Baru, Pasti Tak Menyesal Punya! | Selain KFC, Marrybrown antara restoran makanan segera pilihan kami sekeluarga.

Kalau jenjalan dengan anak-anak memang akan pilih restoran Marrybrown ni sebab mesra Kanak-Kanak. Ada playground dan sudut mainan Kanak-Kanak. Jadi mak bapak dapat makan sambil tengok anak main dengan selamat.

Tapi, dah lama tak dapat pergi Marrybrown .. Nampak iklan pun tak dapat nak rasa promo menu baru dari Marrybrown. Mampu tengok je.

Tapi nak jadi rezeki... Hari ni suami ber'me time' kat luar.. Dia belikan menu promo baru dari Marrybrown.



Kalau makan kat restoran dia memang lagi teruja kan... Tapi takpe.. Yang penting dapat rasa..


Memula rasa kentang dulu... Fuhh.. Pedasnya... Berdesing telinga... Waarghh...


Kemudian rasa pula kepak ayam dengan Sos Bijan Korea...

Pergh... Gigit sikit dah rasa pedas sampai ke kepala... Camne nak habis kan satu kepak ayam pun bercinta beb... Pedas...

Tapi anak sulung MF relax betul.. Kuat makan pedas.. Suami MF yang makan pedas pun rasa ni memang betul pedas.

Lepas habis kan satu kepak... Makan burger merah Korea pula..


Fuhhh... Terbeliak bijik mata baq hang...

Pedas gilerr... Berdesing telinga. Macam tak cukup nafas nak habiskan sebiji burger ni... Pedas giler...

Tapi... Tapi... Kan..
Sedap dan sos Korea tu memang sedap... Memang sedap sangat walaupun pedas..

Bagi yang suka pedas dan minat makanan pedas korea boleh sangat rasa sendiri.. Pasti korang tak menyesal punya...

Cepat la dapatkan di mana-mana restoran Marrybrown di seluruh Malaysia... Sebelum promo habis...

Fuhh.. Pedas.. Tapi sedap...



Share This :
Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

avatar

Humm! pasti nak lagi lepas makan makanan korea ni

Delete 11/24/2018 7:22 PG
Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^