div id='header-inner'>

Lagu dan Lirik OST Filem Munafik 2 - Menangislah

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Lagu dan Lirik OST Filem Munafik 2 - Menangislah| Sana sini dok cerita filem Munafik 2... Teruja juga nak tengok...

Memang trending... 2 hari cecah 5 juta kutipan... Macam Best sungguh ni..

Tapi tu lah... MF ni lepas kahwin jadi takut plak tengok cerita seram.. Tunggu suami la jawabnya kalau nak tonton filem ni...

Tengok trailer pun meremang juga.. Sebenarnya bukan filem seram.. Tapi filem yang penuh keinsafan katanya...

Lagu dan Lirik OST Filem Munafik 2 - Menangislah
Sumber : Google images 

Lagu dan Lirik OST Filem Munafik 2 - Menangislah

Terbaca kat Ig Syamsul Yusof tentang lagu tema utama filem ni...

Bertajuk "Menangislah" dinyanyikan oleh Syamsul Yusof sendiri berduet dengan Mawi...

Gigih la cari kat YouTube..
Dengar best juga.. Tema rap tu memang tetap ada la..

Tapi yang penting... Hayati lirik lagu ni... Ada makna tersirat...


Lirik Menangislah - Syamsul Yusof & Mawi


Oh Tuhanku
Aku mengadu
Jangan kau serahkan aku pada diriku

Oh Tuhanku
Sesungguhnya aku tidak mampu dengan ujianmu
Bantulah aku
Kemaafan kamu
Lebih luas dari lautanmu

Menangislah
Wahai mata
Demi Tuhanmu

Tiap hari kau berjalan dengan penuh sombong alpa
Kau langsung tak peduli dengan kalamnya si dia
Menunggumu datang menyembah kau sujud padanya
Mengapa manusia kau buat-buat lupa

Neraka atau syurga seakan tiada
Segalanya tipu daya dunia yang benar kata dusta
Fitnah dajjal bakal tiba
Menangislah wahai mata
Aku rindu naungannya takbir…yeah

Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar ya Tuhan
Subhanallahwalhamdulillah

Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar ya Tuhan

Ku tanya berbaloikah ini semua
Duit, harta, pangkat, wanita penyakit jiwa
Hina disisinya
Nauzubillah
Oh kerana dunia

Kerana dunia engkau campakkan semua
Mana pergi dia juga akhirat di dalam jiwa
Bayangan ketakutan segala dosa dan dajal bakal tiba
Apa kau lupa aku kamu cuma hamba
Derita seksa menanti dineraka

Oh Tuhanku
Aku mengadu
Jangan kau serahkan aku pada diriku

Oh Tuhanku
Sesungguhnya aku tidak mampu dengan ujianmu
Bantulah aku
Kemaafan kamu
Lebih luas dari lautanmu

Oh lautanmu
Oh lautanmu
Wohuhooo…
Wohuhooo…

Allahuakhbar…oh
Allahuakhbar…oh

Air mata darah denyut nadi manusia
Air mata tumpah bila malam datang menjelma
Azan Masjid Al-Aqsa bagai hampir kurasa
Malangnya mengapa manusia
Kau buat-buat lupa

God bless Palestine god bless Syria
God bless us all
We gotta say Alhamdulillah
Yes i do this for the ummah
Iluminati hey
The devil eye back off
Let me say this loud

Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar ya Tuhan
Subhanallahwalhamdulillah

Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar
Oh Allahuakhbar ya Tuhan
Subhanallahwalhamdulillah

Dunia bagai memijak bara
Dunia pagar syurga neraka
Dunia membuta mata hamba
Dunia menangislah wahai mata

Kau menangis kerna siapa
Oh oh…kerna dia atau dunia
Oh oh…menangislah selagi daya
Oh oh…jangan mati selagi kau masih bernyawa

Tengok lirik penuh makna kan..
Ok.. Tak sabar nak tengok filem ni juga... Huhu...

Catat Komen

0 Ulasan