GuidePedia

1
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Takwim Persekolahan 2018 | Belum habis pun persekolahan 2017, takwim persekolahan 2018 dah dikeluarkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).




Bagus keluar awal, sekurang-kurangnya boleh merancang cuti, bajet sekolah, tarikh sedara mara nak kahwin dan sebagainya.

Setakat ni hanya takwim persekolahan dikeluarkan, belum lagi masuk cuti perayaan ya...

Kalau tengok takwim ni cuti pertengahan penggal kedua lebih awal dari tahun-tahun sebelum ni... Biasa bulan 9 cuti, tahun 2018, bulan 8 dah cuti pertengahan penggal kedua...

HMmm.. apapun, moga dipermudahkan untuk urusan persekolahan tahun depan.. Anak sulung MF pun dah mula bersekolah darjah 1 tahun depan... Entah macam mana lah agaknya ya... terasa pula dah semakin tua bila anak dah bersekolah ni.... Apa pun memang dah tua juga kan sebenarnya... realiti dan hakikat... usia semakin bertambah... moga amal juga berganda hendaknya.. insha Allah...

Boleh DOWNLOAD DI SINI Takwim Persekolahan 2018 untuk print dan simpan sendiri
Thanks for reading: Takwim Persekolahan 2018

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top