MANFAAT AIR SUAM YANG SELAMA INI KITA TAK ENDAHKAN!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

MANFAAT AIR SUAM | Sekumpulan Doktor Jepun mengesahkan bahawa air suam adalah 💯% berkesan dalam menyelesaikan beberapa masalah kesihatan, termasuk:

  1. penyakit sakit kepala, 
  2. migrain, 
  3. tekanan darah tinggi, 
  4. tekanan darah rendah, 
  5. sakit sendi, 
  6. tiba-tiba meningkatkan dan mengurangkan denyutan jantung, 
  7. epilepsi, 
  8. tahap peningkatan kolesterol, 
  9. batuk, 
  10. rasa tidak selesa badan, 
  11. sakit Golu, 
  12. asma, 
  13. penyakit batuk kokol, 
  14. penyumbatan pembuluh darah, 
  15. yang berkaitan dengan rahim & air kencing, 
  16. masalah perut, 
  17. kurang selera makan, 
  18. juga semua penyakit yang berkaitan dengan mata, telinga & tekak.


CARA PENGGUNAAN AIR SUAM

Bangunlah pagi-pagi dan minum kira-kira 4 gelas air suam ketika perut kosong. Jangan makan apa-apa 45 minit selepas itu.

Anda mungkin tidak dapat meminum 4 gelas pada awalnya, tetapi perlahan-lahan anda akan dapat melakukannya.

Terapi air suam akan menyelesaikan isu-isu kesihatan dalam tempoh yang sewajarnya:
  • Diabetes dalam 30 hari
  • Tekanan darah dalam masa 30 hari
  • isu-isu yang berkaitan perut dalam masa 10 hari
  • Semua jenis kanser dalam 9 bulan
  • Urat tersumbat dalam 6 bulan
  • Kurang selera makan. Dalam tempoh 10 hari
  • Rahim dan penyakit yang berkaitan dalam tempoh 10 hari
  • Masalah Hidung, Telinga & Tekak dalam 10 hari.
  • Masalah Wanita. Dalam masa 15 hari,
  • penyakit jantung dalam 30 hari
  • Sakit kepala / Migrain dalam 3 hari
  • Tekanan darah rendah dalam 30 hari.
  • Kolesterol dalam 4 bulan
  • Epilepsi dan lumpuh secara berterusan dalam 9 bulan
  • Asma dalam 4 bulan.


Kalau ada sakit-sakit di atas, istiqamahlah berpantang air sejuk dan konsisten minum air suam... 

AIR SEJUK (AIR BATU) TIDAK BAIK UNTUK ANDA:

Dimasa lalu, orang pernah berkata bahawa air sejuk tidak memberi kesan kepada anda pada usia muda, ia akan membahayakan kamu di masa tua kelak.

  • Air sejuk menutup 4 urat jantung  dan menyebabkan serangan jantung ; Minuman sejuk adalah sebab utama kepada Serangan Jantung.
  • Air sejuk menimbulkan masalah di dalam hati; menjadikan lemak terperangkap di dalam hati. Kebanyakan orang yang menunggu untuk pemindahan hati adalah mangsa minum air sejuk.
  • Air sejuk memberi kesan kepada dinding dalaman perut.
  • Air sejuk memberi kesan kepada perut dan usus besar dan menyebabkan kanser.


Info ini betul...sebab banyak bukti nyata berlaku pada diri sendiri dan keluarga....Betul, masa sekarang tak rasa..tunggu umur 35 tahun ke atas... 

Bagi wanita yang dah pernah beranak, lagilah kena jaga... Elakkan lah minum air sejuk terutama minuman berais selalu... 

Berpantang tu bukan hanya untuk orang kampung dan orang lama... Tapi releven sampai bila-bila...Orang tua dulu memang tak de kajian dan tak mengaji tinggi... tapi pengalaman mereka kadang tak terjangkau dek akal... Mak MF usia menjangkau 70 tahun, tapi tenaga kalah orang muda usia 30 tahun... takde penyakit yang memudharatkan... Alhamdulillah... rahsianya, air suam... ke mana mak pergi, mesti bawa airsuam.. Tak pernah minum air sejuk langsung dari muda..Tapi kami anak-anak ni tak mampu nak disiplin macam mak... hehe

Jadi, sayangkan badan semasa muda agar kekal muda di usia tua... kalau kita tak sayangkan diri sendiri siapa lagi...

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. kalo menyusu lagi dahaga air tauuu..

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas perkongsian! I used to drink a lot of water, but lately... lepas bersalin ni, macam malas yang amat! Risau dibuatnya.

    http://panphila.blogspot.my

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^