div id='header-inner'>

Berbento Cara Berjimat Lepas Raya

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Alhamdulillah... Rezeki Allah tu sentiasa ada.. asalkan kita bersyukur...

Lepas raya... Bajet memang banyak... Maklumlah perjalanan Utara Selatan... Apa pun dengan niat baik... Alhamdulillah sentiasa ada rezeki walaupun ada yang dok up status pasal bajet raya..

Selain tu... Inisiatif kami berjimat lepas raya... Berbento pergi kerja...

Alhamdulillah.. en.suami tak jemu sediakan bento untuk bini dia... (Mohon jangan kecam... Hehe)




MF pepagi agak kelam kabut.. sebab kadang anak kecil tu bangun.. jadi, suami bangun awal.. dia masakkan masakan yang ringkas dan sediakan bekal...

Alhamdulillah... Seminggu ni masih istiqamah berbekal... Moga diberi kekuatan buat suami cheq untuk sediakan bekalan setiap hari... Alhamdulillah...

Opss... Mungkin ada yg tertanya.. suami cheq Mr.Mama bekerja dari rumah... Jadi, takde masalah dia nak siapkan kerja rumah.. MF sahaja yang kerja di luar... Jadi, kehidupan kami tak macam orang lain la senang kata... Jadi, jangan kecam dan jeles pula ek.. kehidupan kita lain-lain...


Catat Komen

7 Ulasan

  1. Alhamdulillah...bento berbento lps raya...

    seronok kan dpt suami rajin dan pndai masak. ;-))

    BalasPadam
  2. KERJASAMA DLM RUMAH TANGGA BAWA BHGIA KAN MAR

    BalasPadam
  3. untung la...boleh memabantu meringankan beban isteri..mesti en shuben pandai masak ni kan

    BalasPadam
  4. alhamdulillah, bagusnya suami MF

    BalasPadam
  5. berbento ni pun best juga... sy pun slu buat ni, asyik duk beli sj boring.... yg ptg jimat kos belanja makan.... hehehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)