div id='header-inner'>

Koleksi IKLAN RAYA 2017 Best dan Menusuk Kalbu!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Koleksi IKLAN RAYA 2017 Best dan Menusuk Kalbu!


Raya dah dekat dah... Tinggal 10 Ramadhan terakhir.. mood nak raya makin hampir sebab sana sini berkumandang lagu raya dah...

Dan tak ketinggalan.. kat Tv pun dah mula ada selingan lagu raya dah...

Tahun lepas macam kurang sangat iklan raya... Tapi tahun ni... Banyak iklan raya yang best-best dan menusuk kalbu...

Jom layan iklan raya... Dan kebanyakan iklan raya pasal ibu bapa... Itu yang buatkan ianya iklan yang best dan terbaik...

Sebelum​ tu sediakan tisu ya..

Iklan dari Pos Malaysia:


Iklan raya dari KFC Malaysia:



Iklan #lagilagibahulumak2017, iklan ni sambungan dari tahun lepas... Kali ni iklan ni upgrade jadi Filem pendek... Jom layan:





Iklan raya dari TNB:






Iklan Raya Yeo's:






Iklan raya Digi:



Ok... Itu antara iklan raya best 2017... 

Kebanyakan kisah ibu bapa dan hargai ibu bapa ... Pulanglah beraya... 

Jangan ada yang nangis pula ya... Hehe...

Apa pun Tetap tak lupa iklan raya Petronas, TM dan kebanyakan iklan raya tahun-tahun sebelumnya... Kebanyakan menjadi iklan yang indah untuk renungan bersama.. 

Catat Komen

4 Ulasan

  1. banyak jugak iklan raya ni kan.. belum ada kesempatan nak tengok lagi :D

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/petua-hilangkan-jeragat-secara.html

    BalasPadam
  2. Mama.tengok yg KFC aje.. mmg iklan raya semuanya byk pengajaran kan

    BalasPadam
  3. Cuba tgk iklan ni. Menarik!

    http://mrzamri.com/iklan-raya-2017/

    BalasPadam
  4. Jngn lupa astro punya iklan..sedih cmpur inspirasi

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)