div id='header-inner'>

MINYAK MASAK DIJANGKA TERPUTUS BEKALAN SELAMA 2 MINGGU!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Tadi masa nak memasak, tengok stok minyak masak takde... rupanya suami tak beli..sebab minyak masak 5kg habis katanya...

Baca kat Sinar Harian hari, barulah tahu puncanya.. rupanya, memang orang borong minyak masak, sebab minyak masak bakal naik harga 1 November nanti..

Inilah hadiah selepas bajet 2017...


Berita penuh rujuk Sinar Harian Online


Hadoii... banyak pula naiknya tu...
Nak kena masak sup, panggang je la kot pas ni..
Memang sihat sungguh la tu gayanya...

BR1M naik, GST ada, bayaran khas 500.. Tapi harga barang naik...
Syukurlah kan.. sat g depa kata kita tak bersyukur plak kan..
Berserah dan yakin je lah dengan Allah..
Allah tu ada.. hmmm

Catat Komen

2 Ulasan

  1. Allhamdulillah... minyak masak kat umah sy pun dh nak habis.... huhu.... apa yg diberi, akan diambil kembali....

    BalasPadam
  2. subsidi da xde tahun depan.. sabo je la..semua naik ..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)