div id='header-inner'>

SENARAI KEPERLUAN BALIK KAMPUNG BERSAMA ANAK-ANAK!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Ramai dah mula packing nak balik kampung berhari raya bersama keluarga...
Memang mencabar nak packing barang... MF pun sama kalau nak balik kampung.. pening kepala nak fikirkan barang yang nak dibawa... tambahan pula kalau ada anak-anak kecil ni kan..

Namun, Cik Gebu berkongsi senarai keperluan untuk panduan kita bila travel sama ada balik kampung atau pun nak pergi jenjalan...









Sebab kan barang ni banyak jugalah, ramai upgrade kereta bila tambah anak... Tapi kan, lagi besar kereta lagi banyak pula barangnya... hehe... dilema sungguh kan..

MF anak dua dah upgrade ke MPV, tapi sekali balik kampung, fuhhh.. sendat juga kereta dari depan hingga belakang... tapi tu lah realitinya... 

Catat Komen

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)