div id='header-inner'>

Fakta Bantal Busuk!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Cheq takde bantal busuk...
Alhamdulillah... Anak-anak pun tak diajar bantal busuk...


Si kakak. Jika dia suka pada satu benda dia akan bawa je.. Tak kira teady bear ke... Key chain ke... Apa sahaja yang dia suka pada satu-satu masa. 

Si adik, setia dengan pisau mainannya... 
Ke mana, dan buat apa mesti pegang pisau tu... 
Nak pujuk dia meragam, bagi je pisau tu... Diam lah dia...

Bantal busuk, alhamdulillah.. Memang tak ajar pun... Sebab tahu dah akan bahananya... Hehe... 

Catat Komen

4 Ulasan

  1. hahha..bantal busuk dah turun ke anak

    BalasPadam
  2. Agak susah kalau dah biasa dengan bantal busuk..tapi setiap orang lain lain kan :)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah! Anak-anak saya takda yang ada bantal busuk. Memang tak dibiasakan pun. Takut menyusahkan diri di masa depan ^_^ Nak berpisah bukan mudah! Anak saudara lelaki saya contoh terbaik. Sampai dah besar panjang pun masih sayangkan bantal busuk. Katanya 'madu' kepada bakal isteri ^_^

    BalasPadam
  4. teringat kat pak ngah saya yang kena balik ke melaka bila dah sampai kat kluang, semata-mata mengambil bantal busuk sepupu saya yang tertinggal! memang bahaya betul

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)