div id='header-inner'>

Perang Bola | Kedah Lawan Johor

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Kedah bertemu Johor semalam... 
Jadi, isu gak tuh... nak sokong siapa... 

Suami - Johor
Isteri - Kedah

Sekadar suka-suka..
Tapi yakin kedah menang kali ni..
Akhirnya betul Kedah memang...

Awal perlawanan, 5 minit pertama sempat tengok kejap... 
Nampak peluang kat Kedah banyak untuk menang, tak sangka, Kedah menang...

Tahniah kedah...
Kedah, kedah pantang kalah
walau sakit jantung dan rebah... 

Buat JDT, cuba lagi..di lain kali... hehe..
Kena suruh suami belanja makan nih... hehe.. padahal setiap hari dia belanja makan pun... :)

Catat Komen

2 Ulasan

  1. salam , saya pun tengok tengok gitu je.. tapi suka kedah menang hahaha

    BalasPadam
  2. tapi dari segi mata, johor ke depan kan?
    ntah le hi hi hi aida tak ikut sgt bola.
    asben pun tak ikut sgt, dia kurang tgk tv da skang.
    more to perkara-perkara lain da sejak da tua ni ha ha ha...
    aida just dgr update kat radio ajer pepagi nak gi keje :)
    aida anak johor :) ic 01.

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)