div id='header-inner'>

Beg Tangan Perempuan Berubah Selepas Ada Anak???

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Beg tangan atau Handbag..  Satu aset keperluan wanita... Tapi anan sekarang.. Lelaki pun ada beg tangan juga... Aset lelaki pun dah banyak kalau nak keluar rumah sekarang ni..


Handbag wanita sebelum kahwin dan selepas kahwin memang beza yang amat... Kebanyakan lah... MF macam tu juga...



Jika sebelum kahwin suka beg tangan kecil dan simple... Boleh masukkan beg duit dan handphone dah ok...

Tapi lepas ada anak, segalanya berubah...
Saiz beg tangan pun berubah... segala benda nak diletakkan dalam beg tangan.

Tapi selepas anak dah besar, MF selesa bawa beg tangan kecil jenis sling dan beg untuk anak diasingkan. Beg tu biar anak yang galas.. dan MF galas beg sendiri.

MF tak suka beg tangan yang besar sebab nanti bersepah di dalamnya...
Jadi, yang kecil simple  ringan lebih dimintai.

Beg tangan besar, biasa MF guna masa nak pergi kerja je,..sebab boleh letak pek,buku, dan marker dalam tu...maklumlah cikgu...hehe...sumbat segalanya...

Jadi, bila dah jadi mak ni segalanya berubah tak macam zaman anak dara lagi dah...Segalanya lebih kat anak... termasuk makan dan keperluan lain... 

Catat Komen

3 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)