Banyak yang MF belajar hari ni...
Pepagi lagi menitis air mata sebab kawan...
Kawan khianati persahabatan sebab jadi tukang pengadu domba yang hebat...

Allahu...
Tapi selamat dah unfriend kawan yang tak layak jadi kawan tu... Sakit hati...

Kawan sekerja dulu, yang dulu pernah bekerjasama, tapi tak sangka dia boleh menyampaikan dan jadi tukang sampai post MF kat facebook untuk pihak lain...

Memang tak sangka...
Memang lepas ni MF susah nak percaya lagi kawan nyata kat facebook tu... Depan facebook baik bukan main dengan kita, tapi belakang kita belum tentu lagi...

Bila dah macam ni baru MF tahu, tak semua kawan kita berhati murni ok!!! Hati-hati dengan kawan kat facebook tu... Banyak jenis talam dua muka...

Pengajaran juga buat MF,  jangan terlalu percaya kawan... Dan jangan biarkan diri kita jadi seburuk itu... Didik diri kita supaya tak jadi orang yang buruk macam tu...

Nauzubillah...
Kadang orang ada agama tudung labuh tu, tapi akhlaknya tak secantik pakaiannya... Kalau dah pakai tudung labuh, elokkanlah akhlak juga... Kalau tak buat busuk agama je... Ingatan untuk diri sendiri...


2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. huhu .. bawa bersabar ya, kak..

    BalasPadam
  2. sekarang n percaya mak n ayah saja yang lain xboleh pakai....lagi sakit hati yang jenis depan baik gila belakang duk jadi batu api pastu sindir-sindir dekat fb pulak huhhu....manusia sekarang kan...

    BalasPadam

Catat Komen

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama