GprlGfG6Gpr8TSG8Gfd9GUY7TY==

Pindahkan Barang Dengan Lori Sewa Murah!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Alhamdulillah, selamat sudah pindahkan barang dan berhijrah ke Johor. MF jadi warga JDT la sekarang ni... Ramai tanya kenapa tak balik ke Kedah??? Aik??? MF kan dah ada suami wajib ikut suamilah kan.. bukan suami yang ikut isteri... kena ingat tu... Kalau lupa rujuk SINI.

Selepas tahu permohonan pindah MF diluluskan... Suami mula mencari lori sewa untuk pindahkan barang. Mulanya, kawan MF ada bagitau saudaranya ada juga buat lori sewa... dan dia dah tanya harga untuk pindah barang dari Kuala Lumpur ke Johor dalam lingkungan RM1000 ++... Jadi dari situ kami buat bajet.

Terus suami cari Facebook.. Terjumpa la Facebook Lori Sewa Murah di Shah Alam... dan satu lagi Lori Sewa juga tapi di Batu Caves. Whatsapp tanyakan harga... Keduanya ada perbezaan harga sikit.. Jadi kami pilih yang Lori Sewa Murah. 



Lepas tentukan tarikh, tempat dan beritahu barang-barang utama yang ada untuk dipindahkan, diorang bagi qoutation harga... Untuk tawaran harga kami pindah... Dari Gombak, KL ke Bandar Tenggara, Johor RM1250 dengan lori 3.5 tan, seorang driver dan 2 orang pembantu serta percuma perkhidmatan Wraping Peti sejuk, mesin basuh dan tilam. MF kira murah harga ni.. sebab dah puas survey juga... urusan pun mudah... whatsapp pun cepat je balas. Alhamdulillah.

Alhamdulillah... selesai berurusan, booking dengan harga RM100 sahaja.




Hari kejadian, driver lori whatsapp suami minta location... dari Shah Alam ke sini agak ambik masa juga la... Jadi, dalam jam 8.30 pagi lori sampai... lepas driver dan pembantunya sarapan.. mula loading barang masuk lori... Alhamdulillah dalam satu jam setengah siap semua... 

Mula ingat nak konvoi, tapi macam susah juga kan.. sekali kami gerak asing-asing.. Tapi kat highway berselisih juga... Tapi lori sampai dulu... tapi tunggu kami sebab nak konvoi sampai ke rumah... Jam 3.45 petang sampai di Johor.. Dalam 35 minit siap turunkan barang... dan bayar baki bayaran penuh. 

Alhamdulillah... mudah berurusan dengan Lori Sewa Murah. Driver dan pembantunya pun beri kerjasama sepenuhnya.. Mudah urusan... Alhamdulillah... 

Lori Sewa Murah menyediakan perkhidmatan pindah barang malam atau siang... di sekitar Semenanjung Malaysia. Sangat mudah berurusan... Alhamdulillah...

Sesiapa yang nak pindahkan barang, MF memang rekemen untuk guna perkhidmatan Lori Sewa Murah ni... Jika tak tahu nak agak barang, boleh bagitau mereka ni.. Nanti diorang akan cadangan saiz lori dan sebagainya. Lori Sewa Murah juga ada perkhidmatan wrap barang dan kotak. Jadi tak perlu nak pening kepala nak cari kotak, nak wrap barang. Semua perkhidmatan nak pindah diorang ada. 

Pengurus: Lori Sewa Murah
Website (Tempah online): http://www.lorisewamurah.com.my/
HP (Whatsapp) : 016-220 1586

4Ulasan

  1. Pn. Maria pindah keBanaar Tenggara

    BalasPadam
  2. Pn. Maria mmg asal Bandar Tenggara ke?

    BalasPadam
  3. mudah kan.

    la mf dh pindah ye.
    selamat menjalani kehidupan di tempat baru.. johor kedah utara selatan..

    BalasPadam
  4. benda paling penat masa nak pack semua fuhh..berpeluh

    BalasPadam

Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^
P/s: KOMEN YANG MENGANDUNGI LINK/URL AKTIF TIDAK AKAN DIAPPROVE. TQ