Kadang Terpaksa Unfollow atau Unfriend!

Kadang Terpaksa Unfollow atau Unfriend!

Berkawan di alam maya ni... Banyak juga cabarannya...

Antaranya salah faham... Sentap menyentap..

Jadi untuk jaga hati dan mata sendiri.. Baik Unfollow atau Unfriend je... Hati sendiri pun kena jaga juga kan...

Bukan niat nak putus silaturrahim... Tapi lebih baik dari seksa hati sendiri.. 


Share This :
Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

avatar
Tanpa Nama

Kathy pun lbh suka unfriend dan unfollow kalau dah rasa annoyed dengan seseorang. Drpd memendam rs meluat dan mnyampah dan buat dosa kering mngumpat elok unfollow dan unfriend je.

Delete 12/02/2015 9:27 PTG
avatar

salam kak, tak semua orang faham niat kita kan, tapi tak salah kalau Allah redha. nak menjaga kan

Delete 12/02/2015 10:07 PTG
avatar

Iya drpd sakit hati baik block hbs crita kan

Delete 12/02/2015 10:17 PTG
avatar

He he heee.... betul tu, saya pun tak kisah kalo ada yang nak unfriend saya.

Delete 12/02/2015 10:58 PTG
avatar

Pernah juga buat.. hehe..

Delete 12/07/2015 10:28 PG
Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^