WW | Kerja Overtime!

Lama dah tak buat kerja Overtime nih...
Sejak anak membesar ni, memang jarang buat kerja sekolah kat rumah, sebab tak sempat nak buat...

Kali ni kena juga buat Overtime sebab duedate nak cepat, tapi kerjanya lambat diberi... Redha je la kan... Standart la keje makan gaji kan... Nak komplen banyak keje la sendiri... Hehe...


P/s: Kami dapat big boss baru... Camnelah rupa sistem pendidikan nanti ya... Hmmm... Harap semuanya lebih baik... Ameen....


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. mamamyja pon dapat bos baru juga.. heheheh
    dijemput memeriahkan segmen mamamyja.

    SEGMEN RAYA BERSAMA MAMAMYJA

    BalasPadam
  2. Rindu dengan kerja koperasi.. :(

    BalasPadam
  3. keje overtime buat time anak tido, kalo tak nanti habis dikacau..

    BalasPadam
  4. aamiin
    selamat hari raya
    maaf zahir batin

    BalasPadam
  5. bestla kak dapat big boss baru hehehe....

    BalasPadam
  6. kakak saya seorang guru kerap buat kerja di rumah,,faham betul situasi

    BalasPadam
  7. terpaksa lah kan untuk menyiapkan ikut due

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^