div id='header-inner'>

Pecah Perut Lihat Keletah Anak-anak!

Anak-anak penawar dan ubat penghilang penat paling mujarab... Tapi kadangkala penambah penat pun ada... Tapi...penat itu nikmat bila lihat keletah anak-anak...

Pecah perut ketawakan gelagat si adik dan si kakak tadi...

Si adik yang comot makan biskut coklat air tangan ummi...

Si ummi cepat-cepat ambil telefon untuk rakamkan gambar sebagai kenangan... Apalagi... Si kakak pun nak bergambar sekali...

Pabila si kakak yang sibuk berposing untuk dirakamnya... Si adik ambil kesempatan 'merampas' biskut coklat ditangan kakak...

Kakak menjerit dan teruk lari merajuk... Alahai adik... Kuat betul menyakat si kakak...

Pecah ketawa ummi... Hadoii la adik... Makin bijak menyakat si kakak... Si kakak pula makin kuat la merajuknya... Habis sangat mereport je kat ummi... Ummi menerima laporan dengan senyuman... Serta nasihat sahaja...

Alahai anak... Cepat betul masa berlalu... Rasa baru je mengandung dan melahirkan...

Terima kasih Allah atas anugerah dan nikmat pinjaman-Mu...


Nota:
Coretan sebagai kenangan....


Catat Komen

3 Ulasan

  1. Hahhahaa comel...
    Anak yang kecil menenangkan walaupun penat kan kak... semoga mereka membesar dengan sihat...

    BalasPadam
  2. betul2...penat tu hilang bile tgok anak...

    BalasPadam
  3. Rasa tak puaskan bila tengok keletah mereka. Kejap aje masa berlalu. Bila tengok anak-anak makin membesar, rasa sayu je hati ni. Sedihnya nanti tak dapat nak manja-manja dengan mereka.

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)