News Breaking
Live
wb_sunny

Breaking News

Kenapa Tak Penuh-penuh???

Kenapa Tak Penuh-penuh???

Rasa lawak pun ada... Tergelak sendiri akhirnya... 

Bangun pagi...lepas siapkan anak-anak bawa la baju sebakul untuk di basuh... Sekali tengok pokok serai yang MF tanam dalam pasu... Nampak kering... Maklumlah... Dua minggu tinggalkan dia... 

Sekali ambil lah jag tadah air tapis nak siram... Lepas sepuluh minit... Tengok tak penuh lagi... Pastu cakap,kenapa air slow sangat...lambat nak penuh... Tunggu lagi... Lepas dua puluh minit... Baru tengok... Rupanya.... 









Haha... Tembus da... Tadah kat jag pecah memang la tak kan penuh.... Aduhai .. Mcam cerita pak pandir pula... Pepagi dah buat diri sendiri tergelak... 

Tags

Newsletter Signup

Signup untuk dapatkan informasi terbaru dari mariafirdz.com.

9 Comments

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. hehehe... sampai esok lusa pun tak penuh :)

    BalasPadam
  2. Salam Sabtu Maria...dah pecah ya...he..he

    BalasPadam
  3. Hahaa,, mmg xkan penuh la air dlam jug tu.. kdg geram kan bile time semngt nk wat keje jadi lambat. Lawak pun ade.hehe

    BalasPadam
  4. Aduhai pecah la plak nak minta bli baru tu

    BalasPadam
  5. hehe mmg lucu tp geram jgk.ekeke

    BalasPadam
  6. hihi..kadang tak perasan kan kak...gitulah jadinya...samala macam saya kadang2...hihi

    BalasPadam
  7. ha ha ha :)
    takpe, gelak byk awet muda tau!

    BalasPadam