Yeo's Campur!

Lama tak jumpa pek susu soya yeo's dan cincau yeo's ni... Tadi jenjalan kat Econsave jumpa pek yeo's Campur ni dan terus beli..

Kalau dulu, selalu juga nikmati Yeo's Campur ni waktu bulan puasa..tapi dah berapa kali Ramadhan tak jumpa...

Susu soya memang suka jenama Yeo's je... Susu soyanya tak manis dan memang rasa soya asli... Paling sedap yang Susu Soya Hitam...tapi susah nak jumpa pek kotak 1liter...

Susu soya yeo's memang terbaik setakat ni...kami sekeluarga memang menggemarinya...


Posted via Blogaway

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. musuh iman ni..xbpe gemo soya

    BalasPadam
  2. suka jugak soya yeo's ni..sedap tambah dgn cincau.

    BalasPadam
  3. husband mmg sukaaaaa sgt nieh...hehehe

    BalasPadam
  4. feveret ni, tapi sangat susah jumpa, last2 beli air soya, potong cincau sendiri... hewhew

    BalasPadam
  5. Suka jugak tapi tak selalu jugak jumpa yang pack camni ..

    BalasPadam
  6. mmg jarang dorg nk buat pek mcm ni kan maria..kalo dapat tu ambil je sbb nnt xtau bila lg nk ade pek combo cmtu hehee..kalo trin gin sgt kena la beli asing huhuu..

    BalasPadam
  7. saya pun suka soya campur cincau ni
    tapi saya kurang gemar jenama yeos

    BalasPadam
  8. akak mse peknen suke soya...lpas bslin xsuke...cincau memg akak xminum..tgk org minum mcm sedap aje kan

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^