WW ~Orang Yang Kreatif... ~

Sumber: fb

Ini ciri-ciri orang yang kreatif..
Mungkin ciri ini, kita boleh kesan pada anak-anak kita...
Jika dia kreatif maknanya ada la tu ciri-ciri ni.. 

Korang kreatif???
Aku boleh la.. tapi tak la kreatif sangat, tapi memang aku suka seni... :)

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Okay memang ada ciri2 semua tu kat ena.. wkwkwkwk...

    BalasPadam
  2. org kreatif mmg cepat bosan ek..haha..

    BalasPadam
  3. cam sama dengan perangai aisyah, anak saya

    BalasPadam
  4. Ya.. saya rasa saya tergolong dikalangan org2 yg kreatif.. huh.. :malu je ngaku diri sendiri mcm tu.. :D

    BalasPadam
  5. tak berapa kreatif jugak..minat seni tu ada :)

    BalasPadam
  6. ptutla budak budak kt opis xsuke ikut peraturan...sbb diorg memg kreatif

    BalasPadam
  7. Hehe nk ngaku ke tak nak ngaku ke tak..akk tak berapa sgt babw kreatif ni tapi en hubby mmg populerr bab2 kreatif

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^