Salah Satu Jenis Fobia Melanda Wanita di Dunia!

Salah Satu Jenis Fobia Melanda Wanita di Dunia!

Betul ke???
Bukan wanita je zaman sekrang ni..
lelaki pun ada yang fobia juga kan... 

Korang ada tak fobia nih???

Share This :
Maria Firdz

Maria Firdz: Teacher, Housewife to Mr.Firdz, Mom to 3 daughters and 1 son | Lifestyle blogger, Like to sharing everything and usefull info to all of you.For any collaboration please email: myfirdaussy@gmail.com

avatar

Emmm...taktau pulak LeYa kan.. sbb LeYa dah pun bernikah..tapi kemungkinan besar memang betul kot sbb ramai di kalangan wanita yang belum berkahwin lg..

Delete 8/29/2014 8:08 PTG
avatar

Kadangkala pengalaman itu membuatkan permasalahan ini timbul..

Delete 8/29/2014 8:16 PTG
avatar

fobia tuu taklah kot.. takot iye la. hehe

Delete 8/29/2014 9:17 PTG
avatar

first time taw pasal fobia ni..huhu..

Delete 8/29/2014 9:19 PTG
avatar

Alhamdulillah...dh kawen...insyaAllah pilihan yg tepat...perancangan Allah itu lbh baik..

Delete 8/29/2014 10:39 PTG
avatar

takut jgak..skrang ni byk kes cerai berai..

Delete 8/29/2014 11:03 PTG
avatar

fobia jenis baru..first time dengar

Delete 8/29/2014 11:40 PTG
avatar

ada jugak dulu, tapi dah kawin pun... dah takde la...hewhew

Delete 8/30/2014 11:32 PG
avatar

takde pulak CN kena fobia ni, pelik benor namanya..hehe

Delete 8/31/2014 12:42 PG
avatar

xde plak...anggap ajela jodoh kita tuh Allah dh tentukan...

Delete 9/01/2014 7:59 PTG
avatar

dulu ada jugak kot..dah kahwin.Alhamdulillah..itulah yang terbaik :)

Delete 9/02/2014 1:05 PTG
Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^