Salah Satu Jenis Fobia Melanda Wanita di Dunia!


Betul ke???
Bukan wanita je zaman sekrang ni..
lelaki pun ada yang fobia juga kan... 

Korang ada tak fobia nih???

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Emmm...taktau pulak LeYa kan.. sbb LeYa dah pun bernikah..tapi kemungkinan besar memang betul kot sbb ramai di kalangan wanita yang belum berkahwin lg..

    BalasPadam
  2. Kadangkala pengalaman itu membuatkan permasalahan ini timbul..

    BalasPadam
  3. fobia tuu taklah kot.. takot iye la. hehe

    BalasPadam
  4. first time taw pasal fobia ni..huhu..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...dh kawen...insyaAllah pilihan yg tepat...perancangan Allah itu lbh baik..

    BalasPadam
  6. takut jgak..skrang ni byk kes cerai berai..

    BalasPadam
  7. fobia jenis baru..first time dengar

    BalasPadam
  8. ada jugak dulu, tapi dah kawin pun... dah takde la...hewhew

    BalasPadam
  9. takde pulak CN kena fobia ni, pelik benor namanya..hehe

    BalasPadam
  10. xde plak...anggap ajela jodoh kita tuh Allah dh tentukan...

    BalasPadam
  11. dulu ada jugak kot..dah kahwin.Alhamdulillah..itulah yang terbaik :)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^