Minyak Kitar Semula

Erk... ngeri je baca... apa2 pun... elakkanlah ea beli makanan bergoreng diluar...

Kalau nak makanan luar bergoreng kena pikir10 kali lah...

Aku dulu suka gak makan ayam rangkee... tapi lepas kuar dan tahu dan tengok minyak kitar semula..,terus tak suka... nak makan ayam goreng,  rela je beli ayam dan buat sndiri dirumah...

So, wahai peniaga janganlah pikirkan keuntungan semata2... tapi pikirkan kesihatan dan kualiti makanan pengguna...

Wahai pengguna... jom buat pilihn yang bijak... kita berhak memilih... tak guna makan supplement kan kalau pemakann tak dijaga... jadi jom memasak dirumah... lebih terjamin kebersihannya...

sumber pic:fb

Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. tadi ada terbaca juga, tak elok guna minyak kitar semula ni...

    BalasPadam
  2. Minyak kitar semula mmg membahayakan kesihatan.. mmg memudaratkan..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^