Ticker

6/recent/ticker-posts

Masalah bila nak balik kampung.


Masalah bila nk balik kg... mengemas la ape lagi... nak siapkan brg2 dan baju bajan... haishh..pening nak pikirl.baju apa nak di bawa...
Kali ni cuti seminggu di Johor.. tak kan nak dok kat rumah je kan... mesti nak jenjalan.... hoho... penat kot nak packing barang utk seminggu... baju bajan aku dan suami 1 beg besar... baju faiqah saja satu beg kecik sikit... naik kete kecik aje... mmg sendat dan padat...
Mmg mslh..bg aku lah.. org lain aku tak tahu.. last2 aku sumbat je apa yg patut... dan siap bilang bilangan baju ikut hari yg bercuti... nak jimat ruang...
Ok.. ni bru separuh siap... lagi separuh dlm proses.. baju faiqah lum siap... hmm... baru sorg ank... kalau 3 4 anak... mau tak memening nk kemas.., hehehe...
Ok.. aku nk smbung kemas lagi... jap g nak kmas dapur dan rumah lak.. tinggal rumah bersih baru tak rasa penat blik nnt...dan puas hati bercuti...
Selamat bercuti... :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Komen

4 Ulasan

  1. keh..keh kalau bk balik kg mls nk drive.bju 2 bwk sikit je cz kat kg boleh pinjm bju akk atau mak

    BalasPadam
  2. selamat bercuti.. semoga selamat pergi dan balik.. aiza selalu kemas baju mesti last minute.. hehe..

    BalasPadam
  3. sama la ngan saya pun..bab nak mengemas tu la cukup cinta..siap buat list..kalau umah tu blh bergerak, ngan umah2 saya angkut..hehe

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^