Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Nak Dapatkan Hidung yang Mancung


Sumber: Google images 

Ni cara nak dapatkn hidung yg mancung...
Cara ni suamiku buat pada diri sendiri msa kecik2 dulu2..
Mmg mancung lah..
Tapi kena amalkan selalu...
Selamat mencuba... Hehe
Published with Blogger-droid v2.0.10

Catat Komen

8 Ulasan

  1. ish2... kijam2... sian faiqah tau

    BalasPadam
  2. pernah try..nak rasa macam mana..sakit juga tu kena kepit hdung cmtu..haha

    BalasPadam
  3. he he he...lagi satu... masa mandikan baby...tarik atau urut hidung tu pelan2...setiap kali mandi buat...ekekekeke.... x tau setakat mana kebenarannya... mama kakak selalu buatkan dulu masa kekecik....

    BalasPadam
  4. hahaha sweet sgt !

    BalasPadam
  5. betul2 berkesan ke? tapi mesti sakitkan?

    BalasPadam
  6. As salam.. Boleh Maria bercerita sedikit bagaimana cara di atas memandangkan gambar tersebut "unavailable"?. Sudah puas saya klik pada gambar tapi masih tidak boleh buka. Mohon bantu. Terima kasih, Maria.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.. Gambar tu sy dah delete.. Sy dh ganti gambar dr google... Mudah je... Sepit dengan penyepit baju.. Hari-hari buat.. Lama-lama mancunglah... Hehe

      Padam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^