div id='header-inner'>

Laksa dan sirap limau

Baru nk update...
Siang tadi dapat juga masak laksa.. Setelah sekian lama tak masak... Akhirnya jadi gak laksa hari ni...
Pepagu en.somi g pasar beli bahan2 nak masak laksa... Sesampai je bahan2 ke rumah... Aku terus memasak laksa... Dari menyiang ikan hingga ke hidang utk makan... Masak lebih sebab bagi jiran2 dan tuan rumah sekali..maklumlah..org baru di sini...
Tapi kurang best sebab silap beli laksa.. Terbeli laksa sarawak...kecik...x best sgt la rasanya... Tapi ok lah... Bertambah suami makan... Hehe... Dia mmg suka laksa mujur la khwin org kedah kan... Hihi...
Ok lah... Aku tgh msak utk makan malam lak... Sup ayam dan ikan goreng saja... Ok lah kan utk makan malam...

Catat Komen

3 Ulasan

  1. Laksa? Ohhh paberet Kak Azie jugak ni Maria. Tapi selalunya memang buat sendiri la lagi puas makan. Lagi ulang lagi lama lagi sedap, kan? Kak Azie selalunya, beli laksa kering, rendam dan rebus sendiri. Lebih puas.

    BalasPadam
  2. @azieazahsy [un jnis suka buat sndri sbb dh tahu nk buat kan.. kalu beli x puasa makan.. sy pun beli lksa kering gak..cuma yg ni terkena laksa yg kecik2 plak... gape2 pun sedap laksa tang kuahye...

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)