Tunjukkan catatan dari Disember 9, 2012

Evolusi Header Baru

Petang2, wajah2 kesayangan hamba dua org tu tido la plak.. so, utk hilangkan bosan, ku edit blog..…

Lagu Tom Tom Bak versi Faiqah

Salam petang.. agak bosan petang ni.. tak tahu nak buat apa.. hmm.. lama2 cuti pun bosan kalau tak …

IMAN SEMUT VS IMAN MANUSIA

Di zaman Nabi Allah Sulaiman berlaku satu peristiwa, apabila Nabi Allah Sulaiman nampak seekor…

Up Yang Menyentuh Hati

Salam hari sabtu... aku nak kongsikan citer yg menyentuh hati aku dan suami semalam.. citer kartun…

Mencari Rumah Sewa

Sekadar luahan rasa... rasa letih juga, mencari rumah sewa yang selesa dan murah area KL ni.. dala…

Perkembangan Bayi Dari Lahir Hingga Dua Tahun

Aku memang seronok melihat anak-anak membesar dengan sihat dan bijak. Daripada lahir sehingga umur…

Rahsia di sebalik warna kegemaran anda

Ahli fisiologi dan psikologi menjelaskan ada empat warna utama : merah, hijau, kuning dan biru…

Kalah ada Hikmah

sumber gambar: google images Semalam pasti gamat semua laman-laman sosial, tv, media massa, …

Apa kata kita belasah dia balik...

Sapa tengok berita semalam, pasti rasa geram, sakit hati, sedih kan dengan berita kes buda…

Kisah si budak kenit... ^_^

Hehe... cumelll je.. tu biasa la kan org cakp bila tengok budak kecik.. hehe..  Okeh!, ku…

Semua org Pasti pernah Rasa Macam Ni kan???

Salam tengah hari.. dah makan??? aku baru sudah masak... tengah tunggu suami balik la baru nak mak…

Aurat Wanita dalam al-Quran dan Hadis

Dalam Islam jelas tentang aurat, bahkan dalam surah khas membicarakan tentng aurat wanita: &qu…

Manusia memang degil kan...

Manusia mmg degil kan... sebab tu lah malaikat tanya kepada Allah kenapa Allah nak ciptakan manusi…

Resepi Pemutus Diet Ayang

Salam petang, dah makan tengah hari?? Tengok tajuk entry aku.. gempak je kan... hehe... Hari ni ak…

Susahnya Nak Cari yang Halal di Malaysia

Semalam, bawa vivi jenjalan.. aku pun ajak en.somi jenjalan gak.. sebabnya, dari semalam lagi aku …

Wajah Baru 2013

Salam.. selamat hari selasa... hari ni selangor cuti kan sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor..…

Makna tersirat disebalik warna bunga ros

Sapa tak suka bunga ros??? mesti suka lah kn.. tak suka banyak.. suka sikit.. hehe.. aku suka juga…

Batasan Aurat: Sempurnakah kita???

Salam dan selamat pagi ... ingat nk kongsi semalam entry ni.. tapi dh beradu awal lepas susukn Fai…

Tamat sudah cuti di Johor

Alhamdulillah.. jam 4.30 ptg tadi selamat tiba di 'teratak kecil' kami di Gombak, KL.. Alh…

Muatkan lagi catatan Tiada hasil carian ditemui