div id='header-inner'>

Gaji Bulan Julai Diawalkan Kepada 20 Julai?

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Terkejut terima berita ni... Siapa pandai buat cerita ni??? Kenapa? Nak kata kat penjawat awam ni terdesak dan sengkek tunggu hari gaji ke hapa ek... Pandai je dok edit dan sebarkan berita palsu ni....


Viral palsu yang tersebar ini dinafikan oleh ANM, Di website e-Penyata gaji... 


Penjawat awam sekarang dah tak bergantung kepada gaji semata-mata dah sekarang ni.. menyahut seruan kerajaan supaya buat lebih dari satu kerja kan... 

Apa pun... Jika pandai bajet.. Insha Allah.. takde masalah nak tunggu gaji bulan Julai di hujung bulan nanti... 

Alhamdulillah.. setakat ini masih ada rezeki Allah beri... Takde lagi sampai meminta-minta... 

Pandai sangat orang buat cerita... Hai... Beringatlah orang yang buat fitnah tu ye... Bawa lah bertaubat sebelum terlambat... 

Catat Komen

5 Ulasan

  1. jahat depa ni benda2 mcm ni nak main2.. sabar jela..

    BalasPadam
  2. Alahai ada-ada je. takda kerja sangatlah tu bagi harapan pelesu kat orang..

    BalasPadam
  3. Hahahaha..
    Ingatkan dah betul dah tadi..
    Adeiiii...
    dah teruk bebenor dah nie..

    Ikhlas Dari
    Along Misuari

    BalasPadam
  4. laaa..ingatkan betul...baru nak tumpang gaji en husband..kiki

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)