div id='header-inner'>

Dashboard Blogspot Berwajah Baru!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)



Kecoh pula... dashboard berwajah baru... interface baru ni nampak smooth tapi agak kekok plak rasa.. tapi lama-lama nanti biasa la kan...

Tak banyak berubah cuma nampak ringan dari yang biasa... 

Catat Komen

7 Ulasan

  1. Kita pun terkejut bila log in tadi.
    Rasa macam ringan dan laju je.
    Cuma biasa la benda baru, belum nak terror guna lagi.

    BalasPadam
  2. Akk pun perasaan pagi tadi..blur kejap..hihi

    BalasPadam
  3. Terus buka nampak entri Hahahahaha selalu nak biasakan ni tapi tak kat warna dia buat warna kita tak nampak

    BalasPadam
  4. Saya pun bru perasan dashboard blog bertukar rupa MF...

    BalasPadam
  5. a ah, perasan jugak kak...blur kejap...hihi

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)