Ticker

6/recent/ticker-posts

BERAPA LAMA NAK KENA PANTANG NI???

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Masa berpantang anak sulung dan kedua rajin la juga ikut pantang...  Masuk anak ketiga rasa bosan berpantang... Bukan apa... Bila anak-anak yang pertama kedua dah mula membesar kan... Hadoii tak sesempurna mana pantangnya... Tu yang tertanya... Bila nak habis pantang nih..

Berapa lama nak kena pantang..
Ni jawapannya...






Jujur... MF takdelah ikut semua pantang ni pun... ikut yang mana mampu ikut dan releven kesannya... pantang makan tu pun ikut sesetengah orang gak kan sebab badan lain-lain... 

Pantang 100 hari tu pun ikutlah... selagi tak langgar syariat..ikutlah kerana syariat lebih utama...

sumber gambar: Facebook

Catat Komen

2 Ulasan

  1. ikat rambut ketat2 bukan ikat rambut tinggi2 ..itu bidan yg urut tu ckp dgn MG lah :)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^