Cap Tolak Vaksin!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Menjadi isu negara dah zaman sekarang ni...
Disebabkan isu ini isu besar negara... Jadi, pihak kementerian mula memandang serius dah... 

Macam MF anak masuk wad dulu.. Memang ditanya juga vaksin lengkap ke tak... Buku rekod anak-anak tu sila la simpan ye... Sebab nak masuk sekolah itulah yang antara dokumen penting pihak sekolah nak... 

Tengok... 
Dari segelintir manusia yang suka ikut kepala sendiri... Menyusahkan orang lain kan... Maaf jika ada tak setuju... Tapi pada pandangan MF, nak buat sesuatu rujuklah pakar dalam.bidang itu... Jangan ikut ikut orang... Bahkan dalam agama kita... Bab syariat atau akidah kita... Buat ikut orang tak sah hukumnya... Kena ada dalil dan pakar rujuk... 

Apa pun.. Usaha pihak KKM untuk atasi masalah kita patut puji juga.. Walaupun bertambah kerja diorang... Diorang sabar gak buat... Nak pastikan orang ramai dan anak-anak kita selamat... 

Ini juga salah salah satu usaha... Bukan dengan hanya bertawakal sahaja kan... 

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. VAKSIN UTK PREVENT PENYAKIT ELOKLAH DIAMBIL

    BalasPadam
  2. Mcm2 skrng ni kn. Suka bertindak sendiri..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama