News Breaking
Live
wb_sunny

Breaking News

Ada Had Nak Tinggalkan Komen Ketika Blogwalking!

Ada Had Nak Tinggalkan Komen Ketika Blogwalking!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Selepas bercuti... Mula balas hutang blogwalking... MF mula blogwalking di beberapa blog yang ada senarai pada bloglist Mariafirdz..

Cara MF... Bila singgah ke satu blog MF akan baca beberapa entry yang menarik dan tinggalkan komen...

Lebih kurang 10 blog yang MF singgah... Tetiba dah keluar "Robot" macam ni:


Lepas tick dalam kotak tu.. Dia minta pilih kan pula gambar tu untuk pengesahan lagi... 

Hilang mood blogwalking dan blogwalking jadi lambat.. 

Tertanya gak.. Ada had ke nak tinggalkan komen sekarang ni... Mungkin banyak spam sangat sekarang ni.. Tu yang blogspot buat langkah macam ni... 

Leceh... Tapi apa boleh buat kan.. 

Jadi, MF minta maaf kalau MF lambat singgah kembali ke blog korang.... Tapi jangan risau.. MF akan singgah kat blog orang yang komen ke blog MF ni.. Insha Allah...

Tags

Newsletter Signup

Signup untuk dapatkan informasi terbaru dari mariafirdz.com.

7 Comments

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. ye :(
    qila nk bw senarai peserta pape ke mmg 10 org pastu tunggu berejam lps tu pulak huhu
    sabor jela hm

    BalasPadam
  2. Selalu terkena yg bukan robot tu je kann...

    BalasPadam
  3. betul sis... bila byk komen, kotak tu akan keluar...

    BalasPadam
  4. a'ah pernah laa jugak jd mcm tu.. memang melambatkan.. terbantut semangat nak blogwalking.. huhuhu..

    BalasPadam
  5. ada jugak yg keluar suruh tick kan jer tapi tak suruh pilih gmbr..huhu

    BalasPadam
  6. tulaa dihantui robot skrang =(
    xleh nak boom selalu.. hehe..

    BalasPadam
  7. salam kak!, nak buat macam mana saya gagahi juga

    BalasPadam