Ticker

6/recent/ticker-posts

Review Produk: Koleksi Deodorant Safi Balqis

Setelah pelbagai jenis Deodorant dicuba...sebab nak cari yang serasi... Akhirnya kami pilih Deodorant Safi Balqis.

Sampaikan dah jadi koleksi sampai tiga botol guna... Semua warna tu wangi baunya... Bau lembut dan segar.

Faktor utama guna produk Safi kerana ada logo halal JAKIM. Walaupun ada yang pertikaikan JAKIM, tapi itulah satu-satu badan Islam yang bertanggungjawab menjaga kefardhuan umat Islam... Jadi, MF percaya kepada JAKIM bab nak meletakkan status halal nih.. Orang kata, dari yang takde tu lebih baik cari yang ada status halal kan...

Antara tiga warna tu, paling suka warna pink... Segar dan wangi baunya. Baunya tahan lama iaitu 60 jam... Kiranya dua hari tak mandi boleh bau lagilah... Takdelah bau ketiak ashemm.. Hehe... Tapi sanggup ke dua hari tak mandi???

Warna hijau dan biru tu tahan selama 24jam... Wangi juga... Kami suami isteri memang kongsi je Deodorant...  Suami tak suka produk kecantikan lelaki... Bau kuat.. Sakit kepala katanya. Jadi, minyak wangi, pencuci muka dan Deodorant kami kongsi je.  Jimat sikit kan... Hehe...

Kini, setia dengan Deodorant ni je... Tak beli yang lain dah.. Harga pun berbaloi dengan kualitinya... Tahan lama... Berbulan juga la baru habis... Jadi, tak rugi membeli... Walaupun sepopular jenama terkenal... Tapi puas hati... 

Banyak produk Safi MF guna.. Antaranya, Krim Pelembap Safi Rania, Pencuci Muka Safi Balqis, Deodorant dan Syampu Safi Shayla. Semuanya puas hati...yang penting halal... Insha Allah.. Kami yakin halal.

Catat Komen

2 Ulasan

  1. 60jam x mandi ? ehehe wangi pakai deodorant ni..
    bleh try nanti..

    BalasPadam
  2. Best ni sis jenama balqis tapi diana belum lagi guna deodorant jenama balqis... nak juga guna nanti..

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^