WW | Amalan Sunnah 10 Hari Akhir Ramadhan!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

10 Hari Akhir Ramadhan
Sumber: Facebook

Jom, rebutan pecutan akhir Ramadhan... Tak dapat buat semua, jangan tinggalkan semua... Ramadhan hampir tinggalkan kita, tak tahu lagi dapat bertemu lagi ke tak tahun depan.

4 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Dalam banyak-banyak amalan kat atas ni saya sempat 1, 3 ngan 4 je. Tu pun terkejar2 sebab baby. Huhuh. Tapi jaga baby ni seronoknya automatik kite dodoikan die sambil zikir. Dapat pahala jugak kan :D

    BalasPadam
  2. Sama2 kita rebut pecutan akhir ramadan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama