Cornflakes Bermadu Bersama Badam!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)


Lepas raya baru ada semangat nak buat kuih raya... Hari ni tak kemana pun... Simpan tenaga untuk kembali kerja esok... Sambil-sambil cari mood untuk kembali kerja...  

Encik somi la...semangat nak buat... Siap pergi kedai beli bahan tambahan...  
Bahan yang sedia ada cornflakes dan madu... Tambahan badam je...
Biskut yang paling mudah dan senang kan.. Cornflakes madu... Cuma kami tambah badam je... Penambah seri... 

Cukuplah enam jenis kuih buat hidangan tetamu yang datang... Entah sape entah nak datang... Hehe... Jemputlah ye..sesiapa nak datang... Tapi bagitau dulu... Hehe

2 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. pergi raya mana-mana kuih cornflakes ni mesti ada

    BalasPadam
  2. sedap tu, myja pon suka gak makan... tapi nak buat jer malas. maklumlah, anak dara rajin2 sangat

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama