div id='header-inner'>

WW ~Sebelah Mana Nak Isi Minyak Ya???~

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

sumber: whatsapp

Tak perlu keliru lagi... sebelah mana tank nak isi minyak..
Sebelum ni serius MF tak tahu fungsi anak panah kecil tu... 
Rupanya itu penunjuk, sebelah mana tempat kita nak isi minyak... 
hehe.. lepas ni tak perlu la keliru lagi... 





Psst: Dua kereta, tank minyak lain-lain...tu yang selalu keliru... 

Catat Komen

8 Ulasan

  1. bila tenung2 gambar baru faham..okay boleh apply...hihi

    BalasPadam
  2. Tp bkn semua kete ada. Kete import je ada rasanya.

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum...

    terima kasih ... perkongsian nie.. mselim3 pun kekadang keliru ..

    mselim3

    BalasPadam
  4. Laaa.... ya ke? Saya pun tak tahu itu tanda tangki minyak kereta! Saya pun selalu konpius sebab dua-dua kereta tangki minyak di belah yang berbeza. Begitu juga dengan signal dan lampu kereta!

    BalasPadam
  5. Eh silap... bukan signal dan lampu. Signal dan wiper cermin kereta!

    BalasPadam
  6. ehh ada ke anak panah comel tuh.. tak perasan plak.. jap lagi nak ushar.. hehehe..

    BalasPadam
  7. xpernah tahu pulak . nanti nak try tengok . huhuu

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)