GuidePedia

8

Bikin ku tersenyum je tengok gambar ni...
Sempat lagi kucing tu selfie masa tengah kena kejar dek anjing...

Hehehehe...

Selfie oh selfie...

P/s: agak-agak de tak orang bagi nama anak dia selfie nanti??? Hehe


Posted via Blogaway: Entry Autopublish
Thanks for reading: WW ~Selfie Dulu~

Catat Ulasan

  1. dah kenapa kena kejar anjing sempat berselfie..tapi comel

    BalasPadam
  2. hahahhaa
    adoi tergelak tengok....

    BalasPadam
  3. Hahahaaa...dengan anjing-anjing tu sekali tumpang berselfie :)

    BalasPadam
  4. Heheheh mcm mane la dorg edit nie...
    Ape makna nye tu

    BalasPadam
  5. Comel sungguh. Sempat stop sekejap nak berselfie. Anjing kat belakang tu pun nak tumpang sama. Boleh bagi laluan lagi kat si kucing buat wefie pulak!

    Mana tau, Maria. Zaman sekarang ni orang makin pelik perangainya. Mana tahu ada anak perempuan nak letak nama Selfie Wefie binti Abdullah. Hihihi.... Sedap gak bunyinya ^_^

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

 
Top