div id='header-inner'>

Mesin Deposit Duit Syiling!


Sekarang dah ada mesin khas untuk depositkan duit syiling ke dalam akaun..
Cuma kira dan asingkan ikut nilai yang betul..
Tak payah lagi nak beratur kat bank la kan... 

Aku tak pernah cuba lagi.. 
NI ada senarai lokasi CIMB Bank yang sediakan mesin deposit duit syiling.
KLIK UNTUK LIHAT DENGAN LEBIH JELAS

Tak payah lagi risau mana nak tukar duit syiling kan.. 
Boleh cuba guna juga nanti ni..
Cuma tak pasti 1 sen terima ke tak.. tapi yang pasti 1sen memang tiada nilai dah sekarang kan...

Catat Komen

10 Ulasan

  1. wahh sudah ada... baguslah memudahkan pelanggan

    BalasPadam
  2. menarik juga ni.. mne yg ada menabung duit syiling tu boleh la guna tukar duit syiling kan kak

    BalasPadam
  3. Okay jugak. Tak lah malu nak bawak tabung besOr tu pergi bank. Hehehe.. =) Salam kenal!

    BalasPadam
  4. Bagus juga ada mesin deposit syiling macam ni.

    BalasPadam
  5. waaahh syiling pon ade mesin dia..
    sllu buat kat mybank je snng
    terus pergi kaunter je
    tak yah beratur2

    BalasPadam
  6. Wah...lepas ni tak payahla pergi tukar kat bank...naik malu sebenarnya nak usung duit syiling banyak2 nak pergi bank..hahah..malu tak bertempat sebenarnya tu :p

    BalasPadam
  7. aritu adik saya pun ada bagitau
    tapi dia jumpa dekat bank rakyat

    BalasPadam
  8. Bagus buat mesin nih memudahkan pelanggan

    BalasPadam
  9. Baguslah ada mesin deposit syiling ni tak perlu nk beratur kat kaunter dah

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)