Fenomena Oat Choco: Akhirnya Terjebak Juga


Fenomena hot sekarang... Rata-rata orang tengah gilakan dengan oat choco ni... 

Aku pun terjebak juga akhirnya...
En.suami aku beli kat kawan dia... RM12 katanya.. Tapi kat NSK dalam RM8 lebih je katanya... 

Sedapkan makan sambil dok tengok tv... Memang mengenyangkan... Tapi lecehnya, kalau makan sikit-sikit kena tadah tangan... Kalau tak bersepah satu umah... 

Bagi, ok la... Kalau sapa yg rajin boleh je kot buat sendiri... Sebab kalau tengok ramuan dia tak susah mana... Bagi penggemar coklat..pasti kena merasainya...

7 Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

  1. Aah. Saye pun beli kat kawan RM 12. Mak beli kat kedai borong RM8.
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Kalau rasa btl2 dapat bezakan antara perisa ketiga2 paket kecik yg berlainan warna tu.

    BalasPadam
  3. Sedap ni! CN suka yg white chocolate ;)

    BalasPadam
  4. sedapkan.. rasa nak beli lagi je mama..

    BalasPadam
  5. memang sedap ..kita pun suka..

    BalasPadam
  6. Mmg sedap.. makan smbil berblogging pun syok.. :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Terbaru Lebih lama