div id='header-inner'>

Perkembangan Faiqah: 1 Tahun 8 Bulan

Dah lama tak kongsi kisah Faiqah kan..
Dan menjangkau usia 1 tahun 8 bulan dah dia..
Dalam tak diam.. dan nak 2 tahun dah...
Orang smbut merdeka kira bestday utk dia la..

Alhamdulillah.. sihat, cerdas dan cergas...
Banyak cakap... kuat ngempeng dan tersangatlah manja...
Perkataan yg Faiqah pndai sebut.
Tak nak..
Nak...
Makan..
Sedap
Air..
Berat..
Sakit..
Abah..
Dan paling membahagiakan.. faiqah dah pandai sebut UMMI...

Sangat sensitif sekarangni.
Tak boleh ckp kuat sikit..pasti dia ingt kita mrh dia....
Makin pandai bergaya...
Mudah senyum..dan peramah..
Jika bawa dia ke taman permainan... dia nk berkwn..tpi orgyg lari.xnk kwn dgn dia...hehe..

Pandai dh bgtau nk yak...
Makin berselera mkan..
Dan pling suka makan coklat...
Suka tgk upin ipin...
Perktaan yg dia dpt dr upin ipin ialah. " waahhhh" bila tgk sst yg dia suka... dia sebut waaahhh... sejibik mcm upin ipin...hehe...

Oklah.. tu je lah..dpt share.. haa.. satu lagi.. faiqah dah pandai gosok gigi... heee...
Dan juga dh pndai minta adik.. haha.. haru biru ummi dan abi.. hehe...akan dipertmbangkan permintaan dia tu... hehe..

Catat Komen

13 Ulasan

  1. Alhamdulillah comelnya Faiqah, anak aunty nama Faiq :)

    BalasPadam
  2. tu dia...sungguh comel.. jalan kemana tu?

    BalasPadam
  3. Ada satu tertinggal... Faiqah pandai solat... dan sayang ummi dan abi dia...

    BalasPadam
  4. Ada 1 Ummi tertinggal... Faiqah dah pandai solat ikut abi kat belakang dengan tudung Ummi wat telekong... semoga jadi anak yg Solehah...

    BalasPadam
  5. comelnyer dia.kecik2 dh bhijab... bgusnya...

    alhamdulillah..smoga rs mbesar bagaikan juara

    BalasPadam
  6. comei faiqah... lebih kurang ngn anak akak beza sebulan je, tp aiyan tu lambat skit dibandingkan faiqah, ni baru pandai berjln tp ckp tak lancar lg...

    BalasPadam
  7. @babYpose wah.. sma nama.. hehe.. leh jadi kembar lah ni.. hehe

    BalasPadam
  8. @LYAfrina alhamdulillah.. insha Allah.. ameen... :)

    BalasPadam
  9. @norhidana miswan owh... xpe.. nnt makin besar, dia mkin cepat perkmbangannya.. faiqh dulu lmbt meniarap berbnding kwn sbaya dia.. tpi lpas tu mkin cpt pekmbgnnya.. :)

    BalasPadam

Kata-katamu, inspirasi blog ku...
Syukran Jazilan, atas bicara indah anda...
Terima kasih, lain kali komen lagi ea... ^_^

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)